Опрацювати конспект, дати відповіді на запитання в кінці викладеного матеріалу (усно).
Опрацювати тему підручника О.А. Андерсон, Біологія і екологія 10 клас.
§ 36 (стор. 147-148), дати письмові відповіді на запитання:
1. Чому мітохондрії та хлоропласти називають напівавтономними органелами?
2. Які функції притаманні мітохондріям і пластидам?
3. Яким шляхом відбувається розиноження мітохондрій?
4. Від кого з батьків дитина отримує мітохондріальні гени?
5. На що впливає розлад роботи мітохондрій?
6. Дайте означення поняття цитоплазматичне успадкування.
7. Чим відрізняється успадкування ядерних і позаядерних генів?
8. У чому полягає біологічна роль цитоплазматичної спадковості?
1. Чому мітохондрії та хлоропласти називають напівавтономними органелами?
2. Які функції притаманні мітохондріям і пластидам?
3. Яким шляхом відбувається розиноження мітохондрій?
4. Від кого з батьків дитина отримує мітохондріальні гени?
5. На що впливає розлад роботи мітохондрій?
6. Дайте означення поняття цитоплазматичне успадкування.
7. Чим відрізняється успадкування ядерних і позаядерних генів?
8. У чому полягає біологічна роль цитоплазматичної спадковості?
Відповіді надіслати електонною поштою kapitanop66@gmail.com
За вибором підготувати презентацію, буклет або Google-тест з даної теми.
Готуємось до тематичного оцінювання.
Тематичне оцінювання.За вибором підготувати презентацію, буклет або Google-тест з даної теми.
Готуємось до тематичного оцінювання.
Пройдіть тест.
Немає коментарів:
Дописати коментар